آ
-
آسیبشناسی
آسیب شناسی نظام آموزش ضمن خدمت منابع انسانی بر اساس نظریه مبنایی (مطالعه موردی آموزش در یک سازمان دولتی) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 17-32]
-
آموزش
فراترکیب نقش رهبری اخلاقی بر آموزش [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 30-45]
-
آموزش ضمن خدمت
آسیب شناسی نظام آموزش ضمن خدمت منابع انسانی بر اساس نظریه مبنایی (مطالعه موردی آموزش در یک سازمان دولتی) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 17-32]
-
آموزش عالی
شناسایی اسطورهها و طرح وارههای ذهنی شکلدهنده به همکاریهای علمی بینالمللی در نظام آموزش عالی کشور با تاکید بر روش کهن الگوی یونگ [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 82-96]
ا
-
ارزشیابی
الگوهای ارزشیابی نوین در مقطع ابتدایی با توجه به تجارب زیسته معلمان [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 84-91]
-
اسطوره
شناسایی اسطورهها و طرح وارههای ذهنی شکلدهنده به همکاریهای علمی بینالمللی در نظام آموزش عالی کشور با تاکید بر روش کهن الگوی یونگ [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 82-96]
-
اشتیاق شغلی
نقش میانجی تعهد سازمانی در رابطه اشتیاق شغلی با کارآفرینی سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 58-68]
-
اشتیاق شغلی
بررسی نقش میانجیگری سرمایه اجتماعی در رابطه بین مسئولیت پذیری اجتماعی و اشتیاق شغلی معلمان شهر دهدشت. [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 1-20]
-
اشتیاق شغلی
بررسی رابطه بین رهبری اخلاقی و اشتیاق شغلی با توانمند سازی معلمان [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 65-81]
-
اعتیاد به اینترنت
بررسی رابطهی بین نگرش به اینترنت و اعتیاد به اینترنت با میانجیگری رضایتمندی نیازهای بنیادین روانشناختی [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 67-84]
-
الگو پارادایمی
ارائه الگوی پارادایمی شایستگی معلمان مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 22-44]
ب
-
بدبینی سازمانی
بررسی تاثیر حمایت سازمانی ادراک شده بر بدبینی سازمانی معلمان با میانجی گری سکوت سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 69-83]
-
بین المللی شدن
شناسایی اسطورهها و طرح وارههای ذهنی شکلدهنده به همکاریهای علمی بینالمللی در نظام آموزش عالی کشور با تاکید بر روش کهن الگوی یونگ [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 82-96]
-
بهزیستی تحصیلی
مقایسه اثر بخشی آموزش راهبردهای یادگیری خود تنظیمی و تنظیم شناختی هیجان، بر کیفیت زندگی کلاسی و بهزیستی تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 15-29]
پ
-
پیشایندهای ساختاری
شناسایی و رتبه بندی پیشایندهای رفتارهای انحرافی در محیط کار با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان) [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 21-46]
-
پیشایندهای شغلی
شناسایی و رتبه بندی پیشایندهای رفتارهای انحرافی در محیط کار با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان) [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 21-46]
-
پیشایندهای فرایندی
شناسایی و رتبه بندی پیشایندهای رفتارهای انحرافی در محیط کار با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان) [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 21-46]
-
پیشایندهای فردی
شناسایی و رتبه بندی پیشایندهای رفتارهای انحرافی در محیط کار با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان) [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 21-46]
-
پیشایندهای گروهی
شناسایی و رتبه بندی پیشایندهای رفتارهای انحرافی در محیط کار با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان) [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 21-46]
-
پیشایندهای مدیریتی
شناسایی و رتبه بندی پیشایندهای رفتارهای انحرافی در محیط کار با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان) [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 21-46]
ت
-
تاب آوری
بررسی رابطه بین رفتار سازمانی مثبتگرا و عمکرد سازمانی در بین معلمان ابتدایی شهرستان سرعین [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 1-14]
-
تبعیض
تجارب زیسته معلمان از تبعیض در آموزش و پرورش شهرستان ماهنشان [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 46-66]
-
تجربه زیسته
تجارب زیسته معلمان از تبعیض در آموزش و پرورش شهرستان ماهنشان [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 46-66]
-
تسهیم دانش
بررسی نقش منتورینگ روانشناختی، منتورینگ حرفهای و تعارض نقش در تسهیم دانش [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 33-52]
-
تعارض نقش
بررسی نقش منتورینگ روانشناختی، منتورینگ حرفهای و تعارض نقش در تسهیم دانش [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 33-52]
-
تعهد سازمانی
نقش میانجی تعهد سازمانی در رابطه اشتیاق شغلی با کارآفرینی سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 58-68]
-
تنظیم شناختی هیجان
مقایسه اثر بخشی آموزش راهبردهای یادگیری خود تنظیمی و تنظیم شناختی هیجان، بر کیفیت زندگی کلاسی و بهزیستی تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 15-29]
-
توانمند سازی
بررسی رابطه بین رهبری اخلاقی و اشتیاق شغلی با توانمند سازی معلمان [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 65-81]
-
توسعهی حرفهای
بررسی نقش واسطهای توسعهی حرفهای در تأثیر رهبری معنوی بر توسعهی سازمانی معلمان [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 85-94]
-
توسعهی سازمانی
بررسی نقش واسطهای توسعهی حرفهای در تأثیر رهبری معنوی بر توسعهی سازمانی معلمان [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 85-94]
-
تئوری های پشتیبانی کننده
رهبری مرزی درسی در مدارس آینده ؛ یک مطالعه ی پدیدار شناسی [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 46-64]
ج
-
جنسیت
رتبه بندی مولفه های کیفیت زندگی کاری معلمان مقطع متوسطه دوم شهر رشت براساس جنسیت (رویکرد تحلیل سلسله مراتبی) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 1-16]
-
جو مدرسه
تاثیر کیفیت زندگی مدرسه بر سرزندگی تحصیلی دانشآموزان با نقش میانجی حمایت تحصیلی و جو مدرسه [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 82-97]
ح
-
حمایت تحصیلی
تاثیر کیفیت زندگی مدرسه بر سرزندگی تحصیلی دانشآموزان با نقش میانجی حمایت تحصیلی و جو مدرسه [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 82-97]
-
حمایت سازمانی
بررسی وضعیت رضایت شغلی و حمایت سازمانی با سلامت روان معلمان [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 70-81]
-
حمایت سازمانی ادراک شده
بررسی تاثیر حمایت سازمانی ادراک شده بر بدبینی سازمانی معلمان با میانجی گری سکوت سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 69-83]
خ
-
خودکارآمدی
بررسی رابطه بین رفتار سازمانی مثبتگرا و عمکرد سازمانی در بین معلمان ابتدایی شهرستان سرعین [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 1-14]
-
خوش بینی
بررسی رابطه بین رفتار سازمانی مثبتگرا و عمکرد سازمانی در بین معلمان ابتدایی شهرستان سرعین [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 1-14]
د
-
دانش آموز
الگوهای ارزشیابی نوین در مقطع ابتدایی با توجه به تجارب زیسته معلمان [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 84-91]
-
دانش آموزان دوره دوم متوسطه
مقایسه اثر بخشی آموزش راهبردهای یادگیری خود تنظیمی و تنظیم شناختی هیجان، بر کیفیت زندگی کلاسی و بهزیستی تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 15-29]
ر
-
راهبردهای یادگیری خود تنظیمی
مقایسه اثر بخشی آموزش راهبردهای یادگیری خود تنظیمی و تنظیم شناختی هیجان، بر کیفیت زندگی کلاسی و بهزیستی تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 15-29]
-
راهبردهای آموزشی
فناوری سیار یا یادگیری سیار: راهبردهای فعلیت بخشیدن در فرآیند یاددهی-یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 84-92]
-
رضایت شغلی
بررسی وضعیت رضایت شغلی و حمایت سازمانی با سلامت روان معلمان [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 70-81]
-
رفتار سازمانی مثبت گرا
بررسی رابطه بین رفتار سازمانی مثبتگرا و عمکرد سازمانی در بین معلمان ابتدایی شهرستان سرعین [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 1-14]
-
رفتارهای انحرافی در محیط کار
شناسایی و رتبه بندی پیشایندهای رفتارهای انحرافی در محیط کار با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان) [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 21-46]
-
رهبر
فراترکیب نقش رهبری اخلاقی بر آموزش [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 30-45]
-
رهبری اخلاقی
بررسی رابطه بین رهبری اخلاقی و اشتیاق شغلی با توانمند سازی معلمان [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 65-81]
-
رهبری اخلاقی
فراترکیب نقش رهبری اخلاقی بر آموزش [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 30-45]
-
رهبری معنوی
نقش ابعاد رهبری معنوی در عملکرد شغلی معلمان مدارس ابتدائی شهرستان پاکدشت [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 45-57]
-
رهبری معنوی
بررسی نقش واسطهای توسعهی حرفهای در تأثیر رهبری معنوی بر توسعهی سازمانی معلمان [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 85-94]
-
روش سلسله مراتبی
رتبه بندی مولفه های کیفیت زندگی کاری معلمان مقطع متوسطه دوم شهر رشت براساس جنسیت (رویکرد تحلیل سلسله مراتبی) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 1-16]
س
-
سازمان های آموزشی
فراترکیب نقش رهبری اخلاقی بر آموزش [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 30-45]
-
سرزندگی تحصیلی
تاثیر کیفیت زندگی مدرسه بر سرزندگی تحصیلی دانشآموزان با نقش میانجی حمایت تحصیلی و جو مدرسه [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 82-97]
-
سرمایه اجتماعی
بررسی نقش میانجیگری سرمایه اجتماعی در رابطه بین مسئولیت پذیری اجتماعی و اشتیاق شغلی معلمان شهر دهدشت. [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 1-20]
-
سکوت سازمانی
بررسی تاثیر حمایت سازمانی ادراک شده بر بدبینی سازمانی معلمان با میانجی گری سکوت سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 69-83]
-
سلامت روان
بررسی وضعیت رضایت شغلی و حمایت سازمانی با سلامت روان معلمان [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 70-81]
-
سنتزپژوهشی
شناسایی پیامدهای ارتقای سواد دیجیتال در نظام آموزشی با استفاده از رویکرد سنتزپژوهی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 1-21]
-
سند تحول
ارائه الگوی پارادایمی شایستگی معلمان مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 22-44]
ش
-
شایستگی
ارائه الگوی پارادایمی شایستگی معلمان مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 22-44]
-
شهرستان ارومیه
بررسی تاثیر حمایت سازمانی ادراک شده بر بدبینی سازمانی معلمان با میانجی گری سکوت سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 69-83]
ع
-
عدالت آموزشی و معلمان شهرستان ماهنشان
تجارب زیسته معلمان از تبعیض در آموزش و پرورش شهرستان ماهنشان [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 46-66]
-
عملکرد سازمانی
بررسی رابطه بین رفتار سازمانی مثبتگرا و عمکرد سازمانی در بین معلمان ابتدایی شهرستان سرعین [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 1-14]
-
عملکرد شغلی
نقش ابعاد رهبری معنوی در عملکرد شغلی معلمان مدارس ابتدائی شهرستان پاکدشت [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 45-57]
ف
-
فرآیند یاددهی- یادگیری
فناوری سیار یا یادگیری سیار: راهبردهای فعلیت بخشیدن در فرآیند یاددهی-یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 84-92]
-
فعالیت های مرزی داخلی و خارجی
رهبری مرزی درسی در مدارس آینده ؛ یک مطالعه ی پدیدار شناسی [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 46-64]
-
فناوی سیار
فناوری سیار یا یادگیری سیار: راهبردهای فعلیت بخشیدن در فرآیند یاددهی-یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 84-92]
ک
-
کارآفرینی سازمانی
نقش میانجی تعهد سازمانی در رابطه اشتیاق شغلی با کارآفرینی سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 58-68]
-
کیفیت زندگی در مدرسه
تاثیر کیفیت زندگی مدرسه بر سرزندگی تحصیلی دانشآموزان با نقش میانجی حمایت تحصیلی و جو مدرسه [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 82-97]
-
کیفیت زندگی کاری
رتبه بندی مولفه های کیفیت زندگی کاری معلمان مقطع متوسطه دوم شهر رشت براساس جنسیت (رویکرد تحلیل سلسله مراتبی) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 1-16]
-
کیفیت زندگی کلاسی
مقایسه اثر بخشی آموزش راهبردهای یادگیری خود تنظیمی و تنظیم شناختی هیجان، بر کیفیت زندگی کلاسی و بهزیستی تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 15-29]
-
کهن الگو
شناسایی اسطورهها و طرح وارههای ذهنی شکلدهنده به همکاریهای علمی بینالمللی در نظام آموزش عالی کشور با تاکید بر روش کهن الگوی یونگ [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 82-96]
م
-
مدیریت مرزی
رهبری مرزی درسی در مدارس آینده ؛ یک مطالعه ی پدیدار شناسی [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 46-64]
-
مدیریت مرز آموزشی
رهبری مرزی درسی در مدارس آینده ؛ یک مطالعه ی پدیدار شناسی [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 46-64]
-
مسئولیت پذیری اجتماعی
بررسی نقش میانجیگری سرمایه اجتماعی در رابطه بین مسئولیت پذیری اجتماعی و اشتیاق شغلی معلمان شهر دهدشت. [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 1-20]
-
معلم
الگوهای ارزشیابی نوین در مقطع ابتدایی با توجه به تجارب زیسته معلمان [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 84-91]
-
معلمان
رتبه بندی مولفه های کیفیت زندگی کاری معلمان مقطع متوسطه دوم شهر رشت براساس جنسیت (رویکرد تحلیل سلسله مراتبی) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 1-16]
-
معلمان
بررسی وضعیت رضایت شغلی و حمایت سازمانی با سلامت روان معلمان [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 70-81]
-
معلمان
ارائه الگوی پارادایمی شایستگی معلمان مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 22-44]
-
معلمان
بررسی نقش میانجیگری سرمایه اجتماعی در رابطه بین مسئولیت پذیری اجتماعی و اشتیاق شغلی معلمان شهر دهدشت. [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 1-20]
-
معلمان مدارس ابتدایی
نقش ابعاد رهبری معنوی در عملکرد شغلی معلمان مدارس ابتدائی شهرستان پاکدشت [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 45-57]
-
معلمان منطقه سیلوانا
بررسی تاثیر حمایت سازمانی ادراک شده بر بدبینی سازمانی معلمان با میانجی گری سکوت سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 69-83]
-
مقطع ابتدایی
الگوهای ارزشیابی نوین در مقطع ابتدایی با توجه به تجارب زیسته معلمان [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 84-91]
-
منتورینگ حرفهای
بررسی نقش منتورینگ روانشناختی، منتورینگ حرفهای و تعارض نقش در تسهیم دانش [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 33-52]
-
منتورینگ روانشناختی
بررسی نقش منتورینگ روانشناختی، منتورینگ حرفهای و تعارض نقش در تسهیم دانش [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 33-52]
-
مؤسسات آموزشی
بررسی نقش منتورینگ روانشناختی، منتورینگ حرفهای و تعارض نقش در تسهیم دانش [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 33-52]
ن
-
نیازهای بنیادین روانشناختی
بررسی رابطهی بین نگرش به اینترنت و اعتیاد به اینترنت با میانجیگری رضایتمندی نیازهای بنیادین روانشناختی [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 67-84]
-
نظام آموزشی
شناسایی پیامدهای ارتقای سواد دیجیتال در نظام آموزشی با استفاده از رویکرد سنتزپژوهی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 1-21]
-
نظریه مبنایی
آسیب شناسی نظام آموزش ضمن خدمت منابع انسانی بر اساس نظریه مبنایی (مطالعه موردی آموزش در یک سازمان دولتی) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 17-32]
-
نگرش به اینترنت
بررسی رابطهی بین نگرش به اینترنت و اعتیاد به اینترنت با میانجیگری رضایتمندی نیازهای بنیادین روانشناختی [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 67-84]
و
-
واژگان کلیدی: سواد دیجیتال
شناسایی پیامدهای ارتقای سواد دیجیتال در نظام آموزشی با استفاده از رویکرد سنتزپژوهی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 1-21]
ه
-
همکاری علمی بین المللی
شناسایی اسطورهها و طرح وارههای ذهنی شکلدهنده به همکاریهای علمی بینالمللی در نظام آموزش عالی کشور با تاکید بر روش کهن الگوی یونگ [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 82-96]
ی
-
یادگیری سیار
فناوری سیار یا یادگیری سیار: راهبردهای فعلیت بخشیدن در فرآیند یاددهی-یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 84-92]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد